Analize i evaluacija neplaćenih objava u medijima

Nađite nas na Facebook-u rss_2.gif

picture

Analize

Evaluacija (analiza) objava u medijima

Meridian se bavi analizama medijskih objava. Dinamika analitičkog izvještavanja prilagođena je potrebama svakog pojedinog klijenta – dnevno, tjedno, mjesečno, povremeno. Svaka je analiza potpuno prilagodljiva potrebama određenog klijenta.

Analize predstavljaju snažan alat za vrednovanja komunikacije te otvaraju prostor njenog poboljšanja, ukazuju na potencijalne prilike i krize. Odražavaju poruke i stav koji razni mediji prenose i kreiraju prema javnosti.


Analize se izrađuju na temelju klipinga. Sastoje se od obrađenih raznih tekstualnih i vizualnih elemenata objava i podataka o medijima. Prezentacija izvještaja analiza moguća je u raznim formatima - MS Word, MS PowerPoint i/ili pdf. Izvještaj analize sadrži kvantitativne i kvalitativne pokazatelje objava u zadanom vrednovanom razdoblju. Svi analitički pregledi dostavljaju se u digitalnom obliku.

Sve analize prilagođene su standardima propisanim od strane međunarodnih strukovnih tijela (IPRA, CIPR, PRSA i AMEC).

Agencija Meridian razvila je CAVE (Corrected Advertising Value Equivalency) metodologiju baziranu na korištenju MeriScore ljestvice naklonjenosti. Koristi ju kao osnovu analiza od svog osnivanja 2003. Izračun vrijednosti radi se na zahtjev klijenta. Pri tome se koristi MeriScore ljestvica naklonjenosti koja je u potpunosti usklađena sa smjernicama „Barcelonskih principa. Ti su principi usuglašeni na 2. međunarodnom summitu o mjerenju održanom u srpnju 2010. u Barceloni.

Meridian ne preporuča uporabu AVE metode. Kao zamjenu nudi OTS i/ili svoju metodologiju CAVE. Metode se kombiniraju na zahtjev i prema potrebama pojedinog klijenta. Koriste se aktualni podaci o dosezima i čitanosti/gledanosti/slušanosti medija, te aktualne cijene oglašavanja.

Saznajte više o Barcelonskim principima putem:

AMEC ili preuzmite dokument adobe_pdf_logo.jpg


Naše usluge

Zašto?

  • pomaže kod planiranja, postavljanja i nadzora ciljeva
  • ukazuje na prednosti i slabosti
  • dokazuje vrijednost i efikasnost medijskih napora
  • uspoređuje rezultate sa rezultatima konkurencije
  • omogućava timu jednostavnije odobravanje budžeta temeljen dokazane uspješnosti
  • razjašnjava na koje medije morate fokusirati svoje napore
  • otkriva u čemu je konkurencija bolja/lošija

Više informacija

Usluge i cijene (Adobe PDF dokument)