Evaluacija (analiza) objava u medijima

Analize se izrađuju na temelju clippinga i sastoje se od obradjenih kvantitativno-kvalitativnih elemenata o objavama prezentiranih u MS Word, MS PowerPoint i/ili pdf formatu te sadrže kvantitativne i kvalitativne pokazatelje (grafički prikazi s komentarima prema medijima, datumima, autorima, temama, publicitetu i raznim drugim pokazateljima s ocjenama) pojedinih i ukupnog broja PR objava u promatranom razdoblju.

Fokus analize su objave u tiskanim (dnevni listovi, tjednici, mjesečnici), elektroničkim (TV i radio postaje) i internet medijima čijim analizama se agencijama i uredima za odnose s javnošću nudi snažan alat  za poboljšanje odnosa klijenta sa pojedinim medijima i novinarima te  procjenu mišljenja šire javnosti o imidžu klijenta .

Sve analize prilagođene su standardima propisanim od strane međunarodnih strukovnih tijela (IPRA, CIPR, PRSA i AMEC). Meridian ne preporuča uporabu AVE metode već kao zamjenu nudi OTS i/ili svoju metodologiju CAVE (Corrected Advertising Value Equivalency)(ili na traženje klijenta kombinaciju ove tri metode).

CyberWatcher - monitoring objava na internetu

CyberWatcher SA

CyberWatcher je inovativna usluga praćenja objava na internet medijima u stvarnom vremenu koja na tržištu postoji od 1999. godine.

Na temelju kombinacije našeg iskustva i potreba klijenata razvili smo posebno prilagođeno rješenje za svaku pojedinu skupinu. Na primjer, jedini nudimo „privatno“ pregledavanje pretplatničkih stranica za jedinstvenog korisnika – u kombinaciji s jednom od najvećih baza javnih izvora na tržištu.

Ovaj invoativan alat omogućava Vam da na jednostavan način pratite i konfigurirate PR objave na Internetu ili ga možete koristiti kao napredni portal za istraživanje i praćenje tržišta (stanje na burzama, financijski i poslovni podaci konkurencije...).

Odabir je Vaš.

Savjetovanje i edukacija

Kako pravilno odabrati medije i novinare?

Kako odrediti ciljanu publiku?

Kako ocijeniti sponzorstvo?

Samostalna evaluacija - što i kako?

Kako pravilno brifirati agencije za praćenje medija?

Kako odabrati agenciju za praćenje medija?

Nadzor rezultata praćenja medija - što i kako?

 

Agencija Meridian pruža niz usluga savjetovanja i edukacije s podrucja praćenja i analize medija i objava u medijima. Želite li saznati više slobodno nam se obratite.